Ensam igen efter en otroligt fort vecka...

Tiden går fort när man har roligt, hoppas det går fort när man inte har lika kul heller. Min käresta åkte hem idag. Lämnade av honom i Jönköping puss och hejdå vi ses om en månad.. EN MÅNAD, det e hur lång tid som helst det, det känns som det nu iaf, men hoppas det går fort! I miss you allready babie!

Denna vecka blev ju inte så mkt att vi träffades eftersom ja jobbar de ljuvliga (not) 7-16 timmarna, men vi fick göra det bästa ur situationen. Älskling, tack för att du kom, vet att du hade tråkigt när jag jobbade och jag är därför så tacksam för att du ville komma hit!

Va har hänt denna jobbavecka då? Jo då, ja har lärt mig en ny avancerad Åke, en Åke som inte har ratt utan spakar. Han har heller inte några pedaler, känns som om man åker på en robot! ja ville styla för patrik så ja åkte runt runt med Åke den andre och igår skämtade vi om att ja va ragge och frågade Anna om hon va kååt nån gång: äääärrr uu kååått nu rrååå??? :)

det spöregnade hela tisdan så ja va med kjell å borrade, så för första gången har ja använt en dammsugare som suger upp vatten! skumt!

Nåväl veckan gick med lite mys på kvällarna å sådär, i fredas så hade vi riktigt kalas med tacos och chips med dip.
Kollade på buskis men ja somnade:)

Igår latade vi oss mest, gick med bamse å sådära, sen på kvällen kom goa Anna m fredrik, roliga john, trevliga Jojo,emil och kristian.  Var supertrevligt, vi beställde pizza som inte va det lättaste. En calzone eller kall sune om man vill, går inte att beställa som familje pizza om n itror det,, nej"grabben, den kan inte va inbakat utan vi måste utbaka den:)"

Gud va ja saknat Anna, va riktigt kul å träffa henne, va kul å träffa john också, alltid lika rolig! Jojo va också kul han är så trevlig så! Vi åkte aldrig till sigges, pratade istället, lika trevligt det plus att man sparar pengar.
Nu har ja inte fått pengar på länge så det känns som att man måste snåla lite, blev bara tre helvita sockar idag på a6, tänkt köpa det länge men inte blivit av...


Hopp hepp som vanligt ångest så här på söndan, har alltid det efterosm man har hela veckan framför sig av jobb, men om två veckor semester!

Du får mig att le, du får mig att skratta.
Du får mig att må bra när jag är nere.
Du får mig att känna att jag är vackrast i världen.
Du får mig att känna att jag är världens prinsessa.
Du står ut med mig fastän jag är så elak ibland!

Älskling - vad vore livet utan dig?

Jag älskar dig och saknar dig redan!

Tack linda för att du kan hjälpa mig med elin!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback