4 dar kvar till semester - alldeles för många till älskling

jaha då har denna dag gått med, jobbat själv idag. gott! Kan lägga upp dagen exakt som jag själv vill, idag har det blitt helskotta massa klippt. Hela grimsborg och Iko är klippt! Blev att jag jobbade 2 timmar övertid dock - men mer pengar till mig:)
När ja klippte A-plan så stod ett litet halvvuxet rådjur å tittade på mig:) tror han va halvvuxen för han såg lite tanig ut för att va vuxcen, va så söt! Stannade Åke gul för att ta kort men när ja skulle ta kort så givetvis ville han inte va med så han sprang iväg:( blev inget kort med andra ord. När ja klippte c- d plan så kom en hare springande å visste inte vart han skulle ta vägen. Märks det att ja är i bonnaland? När har man sett ett rådjur eller en hare i gävle tro?:) Mysigt med djur dock!

När ja va ute gick va det en man och hans lille son ute och klippte gräs. Mannen va tvungen att stanna för att tömma uppsammlan men sen när han satte igång igen, gjorde pojken exakt samma med sin lilla leksakgräsklippare, det vill säga låtsades dra i snöret..:) Sedan gick han efter pappan å klippte också minsann! Så söt unge!

Patrik är också sugen på att köpa hus! Å han tyckte mitt drömhus verka superfint, glömde dock skriva med öppen spis! Kom på att vi inte ens bwhöver ha tanken att köpa en sommarstuga heller, så då kan vi ju lägga ner ganska mkt pengar på huset, låter inte det bra älskling? Vi har ju redan halmstad, orbaden och thailand som vi kan semestra i:) Så braiga föräldrar vi har:) hihi

nä nu är ja bra trött, kroppen värker å det e bara måndag hur ska detta gå! långt till fredag. Men sedan semester, inne på min 5 vecka, sedan tre veckor semester, å sen ytterligare 2 jobbaveckor, men mkt mer än hälften är numera gjort!

Saknar Patrik!
Saknar vännerna i gävle!

Kommentarer
Postat av: P

hehe nu har du allt tänkt till bra älskling, men du har rätt, vi har tur med våra päron :)
puss

2007-07-09 @ 20:38:32
Postat av: Johanna

hihi ja tänker alltid:)

2007-07-09 @ 20:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback