3 dar kvar

min fruktansvärt intressanta blogg, ska ännu en gångberätta va johanna gjort på jobbet.jag har klippt gräset.. i stort sett.! men nog verkar trädgårdarbetet gjort en lite mer muskulös johanna! förra veckan (eller va det för 2 veckor sen) fick jag inte upp uppsamlan till åke på sin vagn, va så tung, men idag när ja klippte med uppsamlan å skulle få upp den då gick det hur lätt som helst, antingen har ja blivit jättestark eller så har ja fått in tekniken helt enkelt!

Min fruktansvärt intressanta blogg skall också berätta att johanna vart duktig och plockat 2 liter vinbär (räcker till 4 vinbärspajer älskling) och undrar nu älskling om detta räcker eller om ja ska plocka mer? nu har ja både blåbär och vinbär:) för de nära å kära i gävle som vill ha paj, så är det bara att komma när det står en ii ugnen:)

Min fruktansvärt intressatna blogg upprepar gång på gång hur mkt ja saknar min älskling. Känslan av saknad gör ont i själen så fruktansvärt. Tänker på älskling hur mkt som helst, särkilt när man ser alla som grillar och myser el dylikt. Idag kom jag konstigt nog på att jag saknar farmor å farfar, (framförallt farfar), hur detr nu kommer sig.. har inte träffat dom på flera flera år (7 kanske) på grund av privata omständigheter..Konstigt ändå! Tror det var därför ja drömde om dem inatt!

Tiggt mat hos mormor på t orsdag, göttans slippa göra själv:) Kanske ska också ja å bror göra pommes på kvällen. sedan på fredag, kanske mormor å morfar ska åka till halmstad, så om de ska det, får ja hänga med slipper med andra ord ta bussen = billigare:)

Nej nu tv å prat med älskling, love ya!

Puss

förresten såg matte i går, ni som vet, högstadiematte som had eså mesig röst, han had edå inte förändrat nåt!

Kommentarer
Postat av: Älskling

det räcker med bär om du inte vil plocka mer ..
men har du inget bättre för dig får du gärna plocka så mycket som möjligt .. se bara till att du orkar bära med dig allt när du reser!
puss!!!!

2007-07-10 @ 19:58:30
Postat av: Linda

Såklart är det johanna som blivit muskligare å starkare =) hihi..
Jag tycker att din blogg är intressant! Alltid lika kul å läsa om hur du har det där nere i hemtrakterna!
massa kramar till världens bästa johanna!

2007-07-10 @ 20:07:11
Postat av: Johanna till Linda

mm ja tror också att ja blivit starkare (eller inte):) ok då får ja fortsätta skriva, men det blir inte så många dar til lsedan tar bloggen semester också!:)
Miljoner kramar till bästa linda!

2007-07-10 @ 20:18:59
Postat av: Johanna till killen:)

Jo,, ja har väl en 12 påsar nu, 6 kg blir det va?
kanske kan plocka en liter till,får se:) trött!

2007-07-10 @ 20:21:41
Postat av: Linda

det gör ni er verkligen förtjänta av! =)

2007-07-10 @ 21:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback