Vattenpölen Johanna

nu har ja bara två dar att jobba! i morron endast 7 timmars jobb, pga bankmötet kl 16 - lite nervös men ska bli så jäkla spännande! Hur nu ett möte kan va det:)

idag har vädret varit halvdåligt, regnade typ hela halva dan... å johanna såklart va ute i spöregnet:) var vid vår stora fina plantering med massa blommor, lyssnade på musik och når några droppar föll! Å jisses va lycklig ja blev, alla problem ä grejs man annars tänker på föll ur! Ja fattar inte! men luften var varm, ja var påbylsad och frös inte alls så det var bara HÄRLIGT, regnet var härligt!

Dock senare förvandlades det härliga regnet till förfärliga regnet då det öste ner och där stod ja och rensade ogräs... det regnade så mkt att det bildades stora pölar där ja stod och ja skrattade bara för att det var så komiskt, ville gå i vattenpölarna, kände mig fri på något sätt! sen när ja kom tillbaka till vårt tillhåll var ja dock dyblöt!

Många berömmer mig för mitt arbete, till och med chefen undrar hur de nu ska klara sig utan mig nästa vecka. Det känns skönt att folk uppskattar mitt ihärdiga arbete i ur och skur! Nu har det dock resulterat i en förkylning och ryggvärk, hoppas det ger med sig.

Jag hoppas det blir kära återseenden i gävle - miss you all!

Älskling ja är bara trött å småtjurig..

Kommentarer
Postat av: Danni

Tycker du kan stanna kvar hos mig! Sugen på o komma bort en sväng ikväll`? Ska iväg o handla med mamma i Tranemo till kalaset efter jobbet men sen får du gärna komma förbi om du känner för det! puss

2007-08-16 @ 10:36:16
Postat av: Anonym

Hoppas bankmötet går bra!
Miss you!

2007-08-16 @ 11:16:57
Postat av: Linda

Oj! den förra kommentaren va från mig =) haha

2007-08-16 @ 11:17:37
Postat av: Johanna till Danni

Såg ditt inlägg nu, vi kom hem vid halv 7 sen åt vi och sen gjorde ja tårta, så kvällen sprang förbi!
Hoppas vi hinner ses lite innan ja åker i alla fall, kanske i morron på jobbet:)

2007-08-16 @ 20:14:42
Postat av: Johanna till Linda

Jodå det gick bra, tog 1,5 h! jösses men kul å veta lite mer! nu har ja tex inga aktier längre utan aktieobligatorer! Så go kineser säger ja:)
Miss you to

2007-08-16 @ 20:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback