Så gick det denna dag!

SEX  dar kvar att jobba sen så sen så! Nej då i dag har det gått bra, gått fort, underbart skönt väder också att armar och ben blitt lite bruna också!
Gjort idag då? Jo förstört en massa buskar, vi klippte ner dem... Helena (Kjells dotter, meine polare) kom ut å hjälpte mig för hennes maskin va sönder... så istället för att sitta på en stol och glo så fick ja lite hjälp.. vilket va sjust eftersom mina händer blev bra trötta av häcksaxen.. roligt va det också - jobba och prata en massa skit:)

Lekte också lite städpatrull och städade upp massa plast och skit vid trumställningarna, bönade runt där med min trehjulade cykel så att benen fullständigt kippade efter andan (?)... var rädd när ja låg under trummorna i ställningarna att dels en truck skulle komma och köra på mig eller att ställningen skulle gå sönder att trummorna skulle landa på mig, men ja klarade mig denna dag med...

Rensade såklart lite land men ytterst lite - nej danni det finns inga ormar där ja är, men kan erkänna att ja drömde att ja blev huggen av en huggorm i handen och att den hängde kvar!:S


Bror, kul att luncha ihop, vi träffasa ju inte alls så ofta ju! Nicht gut, men vet att du är busy!
Tack för maten:)

I morron kommer Åke tillbaka från doktorn och Kjell hotar med att ja ska klippa i morron em-.- never säger ja trots att jobbets höjdpunkt är att klippa gräset... men som ni vet drar ja till halmstad i morron... slutar 12.18 och åker strax därefter..!


Saknar gävle och alla kompisissar! Vill också va på cityfesten!!

Linda - grattis  i förskott på stora dagen!

Älskling - ja älskar och saknar dig så mkt - 11 dar kvar!

*LOVE*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback