Framtidsplaner

Visst, ibland längtar ja till framtiden -. framtiden om några år. Ibland inte.

Jag trivs med att gå i skolan - friheten att lägga upp dagarna hur jag känner för det ( i stort sett). Här finns också en underbar gemenskap med mina fina vänner och att de försvinner inom snar framtid vill ja inte ens tänka på.

Men ändå. Jag vill verkligen ha ett hus nu, pratade med far och mor om det och pappa tippsade mig om massa bra saker som ja inte tänkt på alls. Jag vill bygga mig ett eget hus tillsammans med älsklking ska vi utforma EXAKT så som vi vill ha det och i mitt huvud har redan mitt drömhus växt fram! Läste på aftonbladet att huspriserna kommer att falla nästa år - ganska mkt, så då borde de ju va perfekt att börja bygga hus om kanske 2-3 år, 3 år kanske. Å va ja längtar, ska ha allt å lite mer:) hehe nejdå men det ska bli så som det ser ut i mitt huvve:)

Först är det dock att gå ut skolan som gäller, vilket kommer gå fort tror ja, har ju gått så fort nu, redan 2 år sedan ja började! Ja är dock glad att ja började direkt efter gymnasiet för nu är ja ju ganska snart färdig och fortfarande ganska ung!

nä nu ringde johanna boulognern väntar liksom framtiden!

Livet leker.
Älskar älskling, famliljen å alla goa vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback