Ångest - period 3 närmar sig

Jo men, redan torsdag och redan ångest. Ångensten brukar ju komma på söndagarna, före måndag oc hen hel v eckas jobb framför sig. Men nu är det så här att ja åker på lörda till v-götland för att jobba ytterligare två veckor med Kajsa, Åke x2... då inte mor å far ka köra upp mig på lördan om 2 veckor, måste ja åka he mpå måndagen vilket skulle betyda 16 dar till i västergötland. Med andra ord period 3 av sommaren (som borde kännas kortast) är nästan lika lång som period 2. Över 2 veckor lång. Patrik har jobbat alla veckor ja vart ledig så vi träffas inte så många timmar.
Samtidigt är det lika bra att åka ner och få jobbet överstökat. Jag trivs faktiskt med jobbet om det e fint väder, därför att ja jobbar mkt själv. Det kanske inte låter så kul men ja sköter mig själv och ofta kommer det fram folk och vill prata några min:) Om ja befinner mig på sånt area. Jobbar ju egentligen på 3 ställen, varav mest på företaget och det är naturligvis där det finns mest folk!

Nej ja hoppas veckorna går fort, och ja tror de gör det med tanke på att sommarens första 8 veckor har gått (!!).
NU ska ja bara bestämma mig om ja vill ha bamse hemma nästa vecka eller inte då mina föräldrar har sista semesterveckan kvar och är i halmstad.

Ska köpa ny mobil men hittar ingen ja vill ha, någon som kan tipsa?

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback