Älskling - jag älskar dig

Ja må ha världens bästa karl. Har konstaterat det. Ni vet att jag nu är uppe i Gävle igen och kom hit igår vid halv 9.. vi gick småtysta hem till lägenheten, patrik stånkande på mestadels packning och jag var fruktansvärt trött, hur man nu kan va det.. tror det är fökylning som spökar eftersom jag idag ännu en dag vaknade med värk i örat och i halsen..
Nåväl när ja kom in såg jag direkt djupröda rosor stå på bordet i vardasrummet, men ville inte gå in dit än, så ja sa till patrik att han skulle hjälpa mig packa upp.. Så då fick han langa kläder till mig så det gick smidigt... han hittade sina badshorts som ja köpt till honom i halmstad och ja tror han blev uppriktigt glad över dem.. så nog blev de godkända iaf!
Enda kruxet med shortsen var att när patrik provade dem,,, såg vi att larmet satt kvar!! Så nu måste vi gå till stan för att se om de vill ta av det.. pinsamt tycker ja eftersom det känns som om expediter tror att man snott dem. DET HAR JAG INTE.. har vart med om detta en gång förr men då hade ja kvitto med men nu är kvittot försvunnet och det enda bevis ja har att ja köpt dem är kontohändelser på internet men nu vil inte skrivarn skriva ut det.. *suck^, så hoppas innerligt det går nu..

Ialla fall när vi packat upp skulle vi äta, patrik hade tänt varenda stearinljus (utom 2? varför vet ja inte:)) i vardasrummet och mitt på bordet stod rosor, kort och en present!! Johanna loves gifts!  Öppnade det och fick en chock!! Det var så vackert, nej det var ingen kattunge utan ett så fint halsband och armband att ja frågade patrik när ja får använda dessa fina smycken.. han svarade att om ja inte använder dom är det lika bra att vi går å byter dem!
Och nog 17 tänker ja använda dem - inte vill ja byta bort såna fina smycken! Om ja hade orkat hade ja letat upp kameran för att lägga upp en bild men orken tryter - säkert förkylningens fel!

Älskling - snacka om att ja älskar dig så mkt! Inte bara naturligvis för att du skämmer bort mig - utan för att du får mig att känna mig som en prinsessa! Det var så mysigt att äta nån pannkaka (jag beställt), sedan ost, kex och vindruvor och sedan några chokladbollar.! Jag älskar dig älskling!!
DU gör mig happy!


Nu ska jag ut på stan med linda! Äntligen ses vi igen! SKa fixa lite ärenden bla badshortsen som förhoppningsvis kommer till användning i november - då en resa till thailand med älskling kommer förgylla månaden.. hoppas resan blir av - vågar inte hoppas för mkt!


Nej ciao på er!

Älskar dig P

Kommentarer
Postat av: Linda

va fiiint skrivet av dig till honom!

2007-08-21 @ 18:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback