Tänk om jag glömmer hunden också!

I går fick vi (Johanna och jag) erbjudande att ta hand om en söt liten vovve på måndag. Vara extramattar med andra ord. Det är ju valborg då och massa lekar och aktiviteter på skolan, men vi sa ändå att vi kunde ta hand om honom. Då får han ju med springa och leka och busa! Hoppas hoppas!

Idag har jag skrivit VFU-uppgiften, är halvnöjd så det blir nog till att ändra lite. Eller inte, Linda verkar tycka den var bra så jag kanske låter den vara:)
Skulle en sväng till stan med och köpa linsvätska som är akutslut. Och visst var jag i stan med Patrik och gick och kollade lite på skor och kläder. Vi köpte även varsin baguette på det där nya stället i nian. Var sådär god, inte så fantastiskt som man kan tro. Därefter gick vi hem. Vid stora korsningen vid oss, kommer jag på akuta linsvätskan är fortfarande kvar hos Synsam! Jag har glömt att köpa!! Nåväl tacka Gävle kommun för att stan är öppen på söndagar också! Måtte jag komma ihåg att köpa i morron. Har ställt två påminnelser på mobilen, men ändå glömt! Man blir ju bara så arg på en själv!

Måtte jag inte glömma att hämta voffsen om vi nu får ha honom! Eller att lämna tillbaka honom!

Nä nu ska jag ut och gå, känner att konditionen blivit lite sämre den här veckan, inte hunnit (lögn), inte orkat är sanningen Johanna, gå ut och gå så långt.

Aja hoppas ni har en underbar lördag och håll tummarna för att vi får ta hand om voffsen i morron och på måndag!

Take care / Johanna







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback