Det blev ingen.!

Det blev ingen vovve i morgon, tråkigt nog men vi får gå med honom när vi vill. Hans kompis kunde ta hand om honom så det är väl egentligen bättre eftersom hunden känner kompisen och inte oss. Men tråkigt ändå.

Idag SKA jag köpa linsvätska, men också baka och motionera. Liiite plugg blir det också men annars en slapp dag.
Måste ju vila upp mig till i morgon då valborgskampen är. Blir nog skoj, hoppas på fint väder dock!

Nu söndasslapp framför tvn en stund, sedan ut i soliga vädret!

Ciao

Kommentarer
Postat av: cissi

Hej ekan!
Gillar din blogg...trevligt trevligt. Vill vara den första som kommenterar den :D Bra att nån man gillar skriver intressanta saker ;)
O jaa imon gäller det...då ska vi leka som det vore 1989 dvs som glada ungar...hehehe.
pöss o kram på dej...fortsätt att skriva

2007-04-29 @ 14:38:20
Postat av: Johanna

Tack för det cicci! Bra med kommentarer! Du kanske med ska skaffa en blogg och prata av dig? Faktiskt bra!

Gick ju bra igår med på lekarna och så, undrar dock vem som fick tysken?:D

Vi gick hem tidigt, då både ja å patrik hade huvudvärk, lite tråkigt men bara jobbigt att vara kvar om man inte mår bra!

Hoppas du hade toppenkul min vän! Ska komma ihåg att lägga upp bilder på internet!

Kram på dig!

2007-05-01 @ 14:04:14
URL: http://ekan7.blogg.se
Postat av: Anonym

hej gummz! Jag gick också hem tidigt. Malin och jag satt hemma hos henne o drack, båda två va jätte trötta... vi hade ju druckit i 12 timmar.

Lekarna va kul som vanligt, speciellt traktorhjulet och bollhavet :D Man fick känna sig som ett barn igen...wohooo

Det kul att träffa alla, det är inte ofta vi hinner göra det :( Speciell roligt va det att prata med dig.

PS.Och jag fick se mina nakna killar o deras....

Puss och kram

2007-05-01 @ 16:10:09
Postat av: Anonym

Hahah det bästa på hela dan måste ju de nakna killarna varit:) Å du badade ju till och med dom de hade väl bara kalsongerna på sig!

Nä det är synd att vi inte träffas så ofta, vi får skärpa oss! Tyckte också det va kul och prata med dig!

Vi ses väl på nästa föreläsning!

Kram kram

2007-05-01 @ 16:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback